دانلود اهنگ چشمات همه زندگیم بود رسوندی به کجا زندگیمو (علی ...

 

 
اونم نمی خوام بمونه ... بردار ببَر، اون عکس دوتاییه چند سال پیشوُ .... عاشقم عاشق اون طرز نگات منو ول کردی رفتی چه جور دلت میاد خداجون حق میدم بی اهتنایی کردم زیاد ...
... عاشقم عاشق اون طرز نگات منو ول کردی رفتی چه جور دلت میاد خداجون حق میدم بی اهتنایی کردم زیاد · اهنگ رفیقوم دردت به جونوم ای داداش مهربونوم · بنشین رفیقم تا غم دل ...
عاشقم عاشق اون طرز نگات منو ول کردی رفتی چه جور دلت میاد خداجون حق میدم بی اهتنایی کردم زیاد ... آره عاشقم یار تویی تو تنها دلدار همیشه توی قلبت عشق منو نگه دار ...
عاشقم+عاشق+اون+طرز+نگات+منو+ول+کردی+رفتی+چه+جور+دلت+میاد+خ... ... اون طرز نگات منو ول کردی رفتی چه جور دلت میاد خداجون حق میدم بی اهتنایی کردم زیاد .
عاشقم+عاشق+اون+طرز+نگات+منو+ول+کردی+رفتی+چه+جور+دلت+میاد+خ... ... اون طرز نگات منو ول کردی رفتی چه جور دلت میاد خداجون حق میدم بی اهتنایی کردم زیاد .

نتایج وب

ﺑﻮﺩ ﻛﻪ ﺑﺎﺭﻫﺎ ﺍﺯﻡ ﭘﺮﺳﻴﺪﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﻭ ﻣﻦ ﺑﻲ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﻭ ﺧﺴﺘﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩﻡ: ﺑﺎ ﺑﺨﺖ ﺳﻴﺎﻫﻢ، ﺑﺎ ..... ﺧﻮﻱ ﻣﻴﺪﻭﻧﻢ.ﻣﻬﺘﺎﺏ. ﺗﻮ ﺣﻖ ﻧﺪﺍﺭﻱ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺍﻳﻨﻄﻮﺭﻱ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﻛﻨﻲ . ﺭﺍﺳﺖ ﺑﻮﺩ.ﺩﻭﺭﻍ. ﻣﻴﮕﻔﺘﻢ.ﺍﺯﺵ ﻣﺘﻨﻔﺮ ﻧﺒﻮﺩ ﺑﺎﺭﺵ ﭘﺮ ﭘﺮ ﻣﻴﺰﺩﻡ. ... ﺑﮕﻮ ﻛﻪ ﻋﺸﻖ ﻣﻨﻮ ﺑﺎﻭﺭ ﻛﺮﺩﻱ ... ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﺍﻭﻥ ﺭﻭﺯ ﻣﻴﺎﺩ ﻛﻪ ﺗﻮ ﺍﺣﻤﻖ ﻛﻮﭼﻮﻟﻮ ﻫﻢ ﺑﺰﺭگ ﺑﺸﻲ ﻭ ﺩﺳﺖ ﺍﺯ ..... ،ﺑﺎﻟﺸﻢ ﺭﻭ ﺍﺯ ﺭﻭﻱ ﭘﺎ ﻱ ﺧﻮﺩﻡ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻭ ﺭﻭﺵ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻢ ﻭ ﮔﻔﺘﻢ:ﺑﻔﺮﻣﺎ ﺍﻳﻨﻢ ﺍﺯ ﺭﻭﻱ ..... ﺣﺎﻻ ﺑﺎﻳﺪ ﺩﻳﺪ ﺟﻨﺎﺏ ﺍﺭژﻧﮓ ﺑﺎﺷﻲ ﺗﻮﻱ ﺩﻟﺶ ﭼﻲ.
دانلود آهنگ جدید میثاق راد و مهدی یاریان به نام تورو دیدم با لینک مستقیم. منو. موزیک ترک دانلود ... همه حسودا کور شدن با عشق تو جور شدم. تورو دیدمو دل دادم با نگاهت شادم همه دنیا در کنارت از چشام افتادن. عاشقم عاشقِ اون قد و بالات عاشقم عاشقِ چشمای زیبات.